28/11/08

Ας αμαρτήσουμε...

Δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα καλύτερο τα κρύα χειμωνιάτικα απογεύματα από ένα ζεστό αρωματικό τσάι που μας ζεσταίνει εσωτερικά και το ευωδιαστό αρωμά του μας ξεκουράζει από το στρες όλης της μέρας. Και αν σε συνδυασμό με τις γιορτινές μέρες που έρχονται το συνοδέψουμε με μιά μικρή "αμαρτία" πιστεύω ότι η γεύση του θα μας κάνει γρήγορα να την συγχωρήσουμε και να την απολαύσουμε!

Weihnachts-Tee-Punsch (Χριστουγεννιάτικο Punsch με Τσάι)


ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα

250μλ δυνατό μαύρο τσάι
125μλ χυμό πορτοκάλι
2κσ μαύρη ζάχαρη (ή κάντις)
ένα μέτριο ξυλάκι κανέλας
2 γαρύφαλα
4cl σκούρο ρούμι


Ετοιμάζουμε το τσάι ως συνήθως.
Ζεσταίνουμε τον χυμό πορτοκάλι με την ζάχαρη,την κανέλα και τα γαρύφαλα χωρίς όμως να αφήσουμε να βράσει.
Προσθέτουμε το καυτό τσάι και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει καλά η ζάχαρη.
Αφαιρούμε τον αφρό αν χρειάζεται,προσθέτιυμε και το ρούμι και σερβίρουμε καυτό.
Εάν θέλουμε δεν προσθέτουμε καθόλου ρούμι ή αφήνουμε τον καθένα να βάλει όσο θέλει στο ποτήρι του.


Photobucket


Kaffee küsst Kakao (Ο καφές φιλάει το κακάο!)


ΥΛΙΚΑ για 4 άτομα

500μλ καφέ φίλτρου καυτό
500μλ καυτό κακάο
σαντιγύ
ζάχαρη
κανέλα


Φτιάχνουμε το κακαο με ζάχαρη και νερό και το ανακατεύουμε με τον καυτό καφέ.
Προσθέτουμε ζάχαρη αν χρειάζεται και ελάχιστη κανέλα για να πάρει άρωμα.
Γαρνίρουμε με την σαντιγύ και με λίγη κανέλα.


Photobucket


Weihnachtspunsch (Παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο Punsch)

ΥΛΙΚΑ για ένα μεγάλο παντς μπωλ

3 πορτοκάλια
1 λεμόνι
600μλ άσπρο χυμό σταφύλι
50γρ κάντις
2 γαρύφαλα
2 ξυλάκια κανέλας
150μλ κονιάκ
200μλ κόκκινο κρασί

Στίβουμε το λεμόνι και τα πορτοκάλια.
Ζεσταινουμε προσεκτικά χωρίς να αφήσουμε να βράσει τον χυμό σταφυλιού,την κάντις ζάχαρη,τον χυμό λεμονιού και πορτοκαλιού. Με προσοχή προσθέτουμε το κρασί,το κονιάκτα γαρύφαλα και την κανέλα.Τα ζεσταίνουμε λίγο ακόμα μέχρι να πάρει άρωμα από τα μπαχαρικά και το σερβίρουμε καυτό.

..συγχωρεμένες οι αμαρτίες μας!!!


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kαι τα τρία ροφήματα είναι σούπερ... Τώρα για τις γιορτές είναι ότι πρέπει, αλλά και με τα πολλά κρύα (κατά την άνοιξη που έρχονται στην Ελλαδίτσα)!!!

Μάτα είπε...

Τα έχω δοκιμάσει και τα τρία και σου διαβεβαιώ ότι είναι περισσότερο νόστιμα απ΄ότι φαίνονται!
Καλές γιορτές σου εύχομαι Μάρσι μου!

Δημιουργία είπε...

Πολύ όμορφα και τα τρια ροφήματα, αλλά εγώ προτιμώ το πρώτο. Ισως επειδή είμαι και fan του τσαγιου! Καλώς σε βρήκα!

Μάτα είπε...

Καλώς ήρθες Δημιουργία μου!
Κι εμένα μου αρέσει πολύ το τσάι και ειδικά οι χειμωνιάτικες γεύσεις όπως με άρωμα σοκολάτας ή κανέλας. Αλλά το πιό αγαπημένο μου είναι το πράσινο τσάι σε όλες του τις γεύσεις!
Καλό σου ΣΚ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχες ιδέες.Κι εγώ το μαύρο τσάι το κάνω όπως μου το έφιαχνε η γιαγιά μου, με κανελλόξυλο , γαρύφαλλα, φλούδα πορτοκαλιού, λίγο κονιάκ και μια κουταλιά μέλι!Είναι υπέροχο ρόφημα όταν είσαι κρυωμένος.Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου!

Μάτα είπε...

Μμμμμμ!Ακούγεται νοστιμότατη η συνταγούλα για το τσάι σου!θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!
Καλές γιορτές!