17/11/08

Κρύο...καιρός για σούπα

Χειμώνας! Η καλύτερη εποχή για ζεστές, λαχταριστές σούπες. Είτε με λαχανικά,είτε με κρέας ή και με τα δύο, ζεσταίνουν σώμα και ψυχή και χορταίνουν ελαφρά και υγιεινά!

Σούπα με κοτόπουλο και λαχανικά (Μερίδες 4 )

200γρ. στήθος κοτόπουλου
1 κ.σ. ελαιόλαδο

2 κρεμμύδια

700γρ. κατεψυγμένα ή φρέσκα λαχανικά της προτίμησής σας (πχ. πράσσα, καρότα, πιπεριές,
κολοκυθάκια κ.α.)
2λ. νερό ή ζωμό λαχανικών

1 ματσάκι μαιντανό

μερικές σταγόνες ταμπάσκο, αλάτι, πιπέρ
ι

Κόβουμε το κοτόπουλο σε λωρίδες και το σοτάρουμε στο ελαιόλαδο. Κόβουμε τα κρεμμύδια και τα λαχανικά (αν είναι φρέσκα) σε κομμάτια μεγέθους της αρεσκείας μας και τα σοτάρουμε για λίγο μαζί με το κοτόπουλο.
Προσθέτουμε το νερό ή των ζωμό και βράζουμε σε σκεπασμένη κατσαρόλα για 15 - 20 λεπτά.
Παράλληλα αλατίζουμε (πάντα με μέτρο), πιπερώνουμε και προσθέτουμε τον μαιντανό και το ταμπάσκο.

(ΑΝΑ ΜΕΡΙΔΑ : 190 Θερμ. ~ 5γρ Λιπαρά ~ 7γρ Υδατάνθρακες ~ 13γρ Λευκώματα)

Καλή σας όρεξη!!!

8 σχόλια:

πουαντερι είπε...

AAAAAAAAAAAAA!!!! μπαινω με το δεξι!!!!!!!!!
καλε τωρα το πηρα ειδηση εγω;! καλα δεν βαζεις κι εσυ μια φωνη χριστιανη μου;!

Anastasia's dolls είπε...

Tην σούπα αυτή την φτιάχνω τακτικά ,μόνο που δεν τσιγαρίζω το κοτόπουλο και δεν βάζω μαιντανό .
Είναι πολύ νόστιμο και εύκολο φαγητό !

Μάτα είπε...

@πουαντερι
Τι καλέ,να σε κράξω δηλαδή; Απαπα δεν τα κάνω εγώ αυτά είμαι σεμνό κορίτσι :p

Μάτα είπε...

@anastasia
Πεντανόστιμη δεν είναι; Είδες με πόσο απλά υλικά και καθόλου κόπο πόσο υγιεινά και ελαφρά μπορείς να φας;

Ανώνυμος είπε...

μμμμμμμμμμμμμμμ μοσχομυρισε σουπιτσα!!!!!!!να χα μια τωρα.....πολυ ομορφα εισαι εδω πρωτη φορα ερχομαι και θα ξαναρθω..φιλακια!!!

Μάτα είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ παπαρούνα μου!
Θα χαρώ πολύ να σε ξαναδώ!
Καλό σου βράδυ!

πουαντερι είπε...

κανενα γλυκακι δεν εχει ο καθρεπτης;;;
με τοση σουπα γουργουριζει το αντερακι μου και θελω κατι γλυκο....ας πουμε καμμια μηλοπιτα Γερμανικη που ειναι και οι καλυτερες νομιζω,

ωχ Παναγια μου....λιγοθηκα!!!!!!

Μάτα είπε...

@πουαντερί
Στο έκανα το χατήρι για να μην μου πάθεις και τίποτα από την λιγωμάρα δηλαδή και τόχω τύψεις!
Καλή όρεξη και να μου πεις αν σου άρεσαν!