11/11/08

Ντοματούλες...

Και έτσι για το καλό και μέχρι να τακτοποιήσω το καινούριο σπιτικό μου σας χαρίζω μιά από τις πιό αγαπημένες μου λάιτ συνταγές που γίνεται εύκολα, γρήγορα και είναι πεντανόστιμη!

Γεμιστές ντομάτες light (Μερίδες 4)

4 μεγάλες ντομάτες
1 κρεμμύδι
2 κ.σ. ελαιόλαδο
300γρ. κατεψυγμένο σπανάκι
200γρ τυρί φέτα
Αλάτι, πιπέρι και τριμένο μοσχοκάρυδο


1. Ζεσταίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Κουφώνουμε τις ντομάτες όπως όταν τις ετοιμάζουμε για γεμιστά, αφαιρώντας από πάνω όμως το καπάκι και κρατάμε το εσωτερικό τους. Κόβουμε σε κύβους το κρεμμύδι και το καπάκι από τις ντομάτες.

2. Καίμε το λάδι σε ένα τηγάνι και σοτάρουμε το κρεμμύδι.Προσθέτουμε και το σπανάκι και τα σοτάρουμε μαζί μέχρι να ξεπαγώσει το σπανάκι.
Κόβουμε σε κυβους την φέτα και την προσθέτουμε στο σπανάκι μαζί με τις ντομάτες (εσωτερικό και κύβους) και σιγοβράζουμε για λίγα λεπτά.
Προσθέτουμε το αλάτι με μέτρο και κατά βούληση το πιπέρι και το μοσχοκάρυδο.

3. Λαδώνουμε (με λίγο ελαιόλαδο) μιά φόρμα πυρέξ ή ένα αντικολλητικό ταψάκι. Τοποθετούμε μέσα τις ντομάτες και τις γεμίζουμε με το μείγμα. Εάν δεν χωρέσει όλο στις ντομάτες το μοιράζουμε γύρω από αυτές.
Ψήνουμε για περίπου 20 λεπτά.

(ΑΝΑ ΜΕΡΙΔΑ : 240 Θερμίδες ~ 4γρ Υδατάνθρακες ~ 12γρ Λευκώματα ~ 15γρ Λιπαρά)

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!


ΥΓ. Σε λίγες μέρες θα έχω τον καινούριο σκάνερ μου και οι συνταγές θα συνοδεύονται και από φωτογραφίες. Προς το παρών αφήστε την φαντασία σας να δουλέψει!!!

2 σχόλια:

faraona είπε...

Πολυ ωραια συνταγη Ματα!Και καθολου παχυντικη.
Καλη αρχη στο μπλογκ σου.
Σ εβαλα στα αγαπημενα .
Καλο ξημερωμα

Μάτα είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου.
Το θεωρώ τιμή μου να είμαι στα αγαπημένα σου!
Καλή σου μέρα!