11/11/08

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου!

Photobucket

Ναι, ναι, όλοι και όλες το ξέρουμε αυτό το τέρας που λέγεται "Καθρέφτης" και μας κάνει την ζωή καμμιά φορά μαρτύριο!

Μιλώντας όμως εκ πείρας μπορώ να σας πω ότι δεν χρειάζεται να ταλαιπωρηθούμε για να νοιώθουμε καλύτερα κάθε φορά που κοιτιόμαστε στον καθρέφτη μας. Και δεν μιλάω για αυστηρές και εξοντωτικές δίαιτες ούτε για ώρες ολόκληρες ταλαιπωρίας σε κάποιο γυμναστήριο.

Απλές συνταγές ελαφράς και υγιείνης διατροφής, απλές κινήσεις στην καθημερινή ζωή, μερικές πικρές αλήθειες έτσι για να ξυπνήσουμε και να δούμε με άλλα μάτια όλα αυτά που τρώμε και πάνω απ΄όλα καλή διάθεση και θετικός τρόπος σκέψεως!

Γιατί η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας είναι συνήθως πολύ χειρότερη από την πραγματικότητα και συχνά για να νοιώσουμε καλύτερα αρκεί να κοιτάξουμε στον καθρέφτη με τα μάτια της ψυχής μας.

Αυτό το μπλογκ καταγράφει τις δικές μου εμπειρίες από τις προσπάθειές μου για ξεφύγω από το λούκι της παχυσαρκίας που είχα πέσει και πως μετά από χρόνια λανθασμένης διατροφής και άσκοπων, γελοίων και καμμιά φορά επικύνδυνων διαιτών, βρήκα τον δρόμο μου, άλλαξα την νοοτροπία μου και κατάφερα "ένα μικρό θάυμα" όπως είπε και η γιατρός μου.

Δεν είμαι ειδική διαιτολόγος ούτε έχω σπουδάσει κάτι παρόμοιο. Οι συνταγές που θα παρουσιαστούν εδώ κατά καιρούς είναι είτε παρμένες από βιβλία υγιεινής διατροφής είτε δικές μου και όπως θα διαπιστώσετε είναι απλές και λογικές.

Ελπίζω να μπορέσω να δώσω λίγο ελπίδα και συμπαράσταση σ΄αυτούς που έζησαν και ζουν παρόμοιες καταστάσεις και να πάρω με την σειρά μου από εσάς τις δικές γνώμες και εμπειρίες.

Καθρεφτοταλαιπωρημένοι όλου του κόσμου (οι γράφοντες δεν εξαιρούνται!) ενωθείτε!

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άντε μη μας αργήσεις! Θέλω να κλέβω ιδέες! :D

Μάτα είπε...

Καλώς ήρθες Μάρσι μου!
Δεν θ΄αργήσω το υπόσχομαι!

Anastasia's dolls είπε...

Καλή αρχή Μάτα μου ,πολύ η ιδέα σου για την δημιουργία αυτού του μπόγκ ! Μέσα σε ενάμισυ χρόνο φορτώθηκα 10 κιλά ..Πολύ κακή διατροφή (βλέπε σοκολάτα )και στρές ! Θα σε παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ..
φιλάκια !!

Μάτα είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου.
Αχ,αυτή η σοκολάτα! Μου φωνάζει και μένα κάθε φορά που ανοίγω το ψυγείο!
Σ΄ευχαριστώ για καλά σου λόγια.